Hava Durumu

Bende bir öğretmenim

23.11.2021 09:18
Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Başöğretmen Mustafa Kemal ATATÜRK ve Cumhuriyet öğretmenlerinin gününü kutluyorum. Öğretmenler toplumlara önderlik eden kişileri yetiştiren toplumun gerçek &a

Ölenler sizi hiç etkilemiyor mu?

14.11.2021 09:51
Dünyada bir aşı karşıtlığı alıp başını gidiyor. Sizler neyin peşindesiniz? Hangi ilmi projeleri ürettiniz de aşıya karşı çıkıyorsunuz, yoksa sizin beyinlerinizde eksiklik mi var? Yıllardan beridir kızamık, çiçek, zat&

Yine hüzün bastı içimi

07.11.2021 07:12
10 Kasım günleri saat 09.05'te çalan siren sesleriyle birlikte Türkiye genelinde 2 dakika süreyle Atatürk anısına saygı duruşuna geçilmektir. 10 Kasım radyo ve televizyonlarda konuşmalarının kendi sesinden

Yorgun olmanın verdiği hüzün

20.10.2021 04:48
İnsan bazen uyurken ansızın uyanır ne olduğunu anlayamaz, 'Günün yorgunluğu mudur' der düşünür olayları gözünün önünden geçirir, çocuklarına belki de istediklerini

Önce kimliğimize sahip çıkalım

16.10.2021 05:19
Misak-ı Milli sınırları içerisinde yaşayan bu millet Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ni kurdu. Bu yaşam içerisinde bu coğrafyada yaşayan tü

Dünya bu yükü kaldıramıyor

10.10.2021 06:18
Pandeminin oluşturduğu kirliliğini bile denizlerimize, ovalarımıza, şehirlerde kaldırım taşlarına taşıdık. Bu kadar sorumsuzluk karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum. Adam gözümüzün önünde yüzünde ki maskesini &ccedi

Niçin unuttunuz?

07.10.2021 10:03
Anadolu'nun o şipşirin köyünde ilçesinde yaşardık,çokta huzurluyduk yediğimiz içtiğimi

Uzak şehrin masalı

30.09.2021 04:17
Uzak şehrin masalı filminin final yapacağını medyadan okuyoruz. Neden daha yeni başlamıştı? Oysaki diğer diziler gibi 3,4 sene sürebilir

İklim değişikliği neler getirecek?

25.09.2021 15:05
Ülkemiz daha pandeminin acılarını unutmadan şimdide ne yazıkki küresel iklim değişikliği ile karşı karşıya geldiğimiz kesin ola

Şiddet kaç çeşittir acaba?

23.09.2021 07:07
İllede birisini dövmek midir şiddet, yalan, sessizlik, hakaret, aldatmakta acıtır insanı bu da bir şiddettir.&

Haksızlığı sevmedim

22.09.2021 04:55
Eğitimci olarak yaşamım boyunca haksızlığı sevmedim. Çünkü karşımda yaşamını yönlendirdiğim öğrenc

Kars'ı tanımadan film çekilmez

14.09.2021 18:23
Kars tarihte çok millete ev sahipliği yapmış en sonunda Kars Cumhuriyeti olarak devlet olduğunu ilan etmiş bir şehirdir. O şehir ki içinde yaşayanlar Kafkaslardan göç ederek o güzel şehire gelip yerleşmiş Cumhuriyete sahip çıkmış bir şehirdir.Güc

Neşeli olalım

13.09.2021 14:09
Asık suratlı insanlardan hoşlanırmısınız  desem tabi gülersiniz. Zaten biraz gülün diye bende yazıya böyle başladım.  Hep siyaset, acı, keder üzerine yazacak değiliz ya, birazda hayattan yazalım dedik. Asık suratlı insanla konuşmayı istemem tabi, konuşur

Biz böyle miydik?

06.09.2021 12:55
Biz böyle miydik sahiden? Yerde gördüğü ekmeği üç kez öpüp alnına koyan kimdi o zaman? Sütçü İmam, yoksa kurşunu düşman askerine çek senet davası yüzünden mi sıkmıştı? Çanakkale’

Demokrasimize sahip çıkalım

04.09.2021 17:11
Taliban denilen bir terör örgütü maalesef şimdi Afganistan'ı yönetmeye başlamıştır.20 yıl önce bu terör örgütünü yok etmek için Afganistan'a giren ABD ve onun taşeronları şimdilik yerini Rusya, Çin ve onun taşeronlarına bırakmış

Umut fakirin ekmeğidir

01.09.2021 21:03
Umut fakirin ekmeğidir, zaten umudunuz olmazsa hayalleriniz olmasa yaşamanın bir anlamının olacağını düşünmüyorum bile... Umudunuzun kaybolmaması için hayatı sevmeye çalışırsınız insanı seversiniz,doğayı yaşayan canlıları seversiniz bunları yapabilmek iç

Atatürk Sakarya'da

29.08.2021 18:48
Gazi Mustafa Kemal Atatürk, başkumandan olduktan sonra, hazırlıkları tatamlamak üzere birkaç gün Ankara’da çalıştı. İşlerin uyumlu yürümesi için gerekli çalışmaları yaptı. Vekâletler arasında koordinasyonu sağladı. Başkumandanlık ka

Gençliği bir kez daha uyaralım!

24.08.2021 05:05
Bu ülkeyi kuran Mustafa Kemal Atatürk gençliğine ne kadar güvenirdi ne oldu bizim gençliğimize her gün televizyon haberlerinde 200 ile 250 kişi arasında insan ölümlerini duyuyoruz doktorlarımız açıklıyor ölenlerin genç yaş gurubu aşı

Bu illetten nasıl kurtulacağız?

21.08.2021 17:35
İnsanlık çok acımasız bir koronavirüs pençesinde çağımızın vebası gibi bir şey,öyle sıkı duruyorki adete insanlığı esir aldı.Bu yalnızca bizim ülkemizle ilgili değil devasa devletler Çin,ABD ve diğer ülkeler,başta İtalya olmak üzere

Lanet olsun sana Amerika!

19.08.2021 14:28
Ortadoğu'yu kan gölüne çeviren Amerika enkazı çevirdiği yerlerden kaçarak gitmeye başladı. Irak'ta, Libya'da, Suriye'de her türlü rezilliği yaptığı gibi aynı olayları Afganistan devletine de yaparak milyonlarca insanı katil Taliban’a emanet e

Dik durun kazanan siz olun!

24.06.2015 12:46