Hava Durumu
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.

Kocaelispor hakkında…

13.04.2022 13:59
Kulüp yönetimi belirlenirken! Sen başkan ol! Sen yardımcısı, sen de genel sekreter! Falancaları listeye almayın, filancaları da dışarda bırakmayın şeklinde! İlgi, yetenek, bilgi ve tecrübe gerektiren görevlere! “Belediyelerde olduğu gibi!” Başkanın gönlüne göre yönetici atarsak! Olacağı buydu

2023 seçimlerinde görüşmek üzere!

26.03.2022 11:10
Eskiden her biri iktidar düşürecek gelişmeler şimdilerde böbrek taşı bile düşürmüyor! Bakanlarımız üst düzey bürokratlarımız öyle komik öyle hicivli açıklamalar yapıyor ki! İnanın, onların görüntülerinin olduğu kısa videolar, komedi videolarından daha fazla paylaşılıyor, sosyal medyalarda! Bize d

BaĞzı doktorlar!

21.03.2022 11:19
Dedemin yaşlılıktan dolayı bacak damarları tıkanmış, bacaklarında ki morluklar artar olmuştu! Karsta yaşayan dedem ile ilgilenen öğretim görevlisi kardeşim gerekli bütün tetkikleri yaptırmış, tedavisi ile ilgilenen doktorlardan, bacağın tamamen kangren olmaması için kesilmesi gerektiği bilgisini al

Ağgül seni camekanda görmüşler!

25.11.2021 01:22
Köyün en zengini Mürsel ağanın kızıymış, Ağgül! Kara kaş, kara göz, ince bel, uzun boy derken, dehşet güzelmiş! Salına salına yürüyüşü ile yürekleri yakarmış! *** Tüm bekarların içi gitsede, yavuklusu Mustafa’nın hatırına kimse yan gözle bakmazmış Ağgül’e. Herkes sever sayarmış, köy

Olaylar, Olaylar…

21.11.2021 01:28
İnternette dolaşırken tesadüfen ilginç doğa olaylarının anlatıldığı sayfalara denk geldim. Sabahtan akşama kadar siyasi slogan ve söylemlere maruz bırakılmış nereye baksa orada politik bir taarruza ötekileşmeye kurban olan, dünyada olan biten güzel şeylerden bi haber bir ah haber mağduru için müthi

Yiyebildiğiniz kadar yiyin!

07.11.2021 02:39
Geçen gün bir sohbette lüks bir sitede ev alan bir arkadaşım, evin taksitlerini ödeyebilmek için eskilerin tabiri ile dişinden tırnağından arttırdığını ve özellikle mutfak masrafından kıstığından söz etmişti! Düşündüm de maalesef çoğumuz bu yanlışı yapıyoruz! Lüks bir evde oturmak, konforlu arabal

Amin

01.11.2021 10:44
Bu yazıyı okumaya başlamadan önce kendini en net hatırlayabildiğin çocukluk yıllarına dönmeni rica ediyorum. Okumaya devam etmeden önce de, o yaşlara ait hatırlayabildiğin birkaç güzel a’nı gözünün önüne getir! *** Ailen ile ilk alışverişin, ilkokula başladığın gün, ilk samimi arkadaşın, il

Bizimkiler bizimle dalga geçiyor!

07.10.2021 05:17
Son söyleneceği yine başta söyleyeyim! Bu söylemler ile bir sonra ki seçimlerde Cumhur İttifakının kazanma şansı yok gibi gibi! Cumhur ittifakı, eleştiri aldığı konularda sorunu gözden geçirip düzeltmek yerine, rakip partileri hainlerle işbirliği yapmakla, eleştiren vatandaşları da hainlerin ağzı i

Bence Rektör istifa etmeli!

22.09.2021 01:52
Son söyleneceği yine başta söyleyeyim! Bir şehirde dar gelirli ailelerin çocukları öğrenci yurdu bulamıyor! Bir umut! Tanıdık tanımadık tüm siyasetçileri, sendikacıları sivil toplum kuruluşu başkanlarını canhıraş bir biçimde arıyorsa! Bir kısmı yer bulamadığı için parklarda sabahlıyor! Bir kısmı

İslâm'ın şartı değilse bile!

18.09.2021 11:46
Hani ilkokullarda çocuklarımıza değerler eğitimi derslerinin verilmesinin önemine vurgu yapıyoruz ya! Aynı değerler eğitimi dersleri ehliyet kurslarında da verilmeli! Neden mi? Buyurun okuyun… *** Bizim işyerimiz çarşı merkezde işlek bir sokak arasında, malum şehir içinde de hatırı sayıl

Gülümseyin!

13.09.2021 11:02
Dünya genelinde belli aralıklarla duygu durum araştırmaları yapılıyormuş! Ülkemizinde içerisinde olduğu bir araştırmada öfkeli, kindar, stresli ve gülümsemeyen insanların yaşadığıülkeler arasında ilk sıralardaymışız! Birinde birinci birinde ikinci birinde üçüncü! En az gülümseyen ülkeler arasında

Kocaeli Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi hakkında

04.09.2021 02:13
Yaş ilerledi, haliyle bazı tetkikleri aciliyet arz etmeden önce yaptırmak lazım düşüncesi ile vakit buldukça doktor arayışlarım oluyor. Bu kapsamda daha önce özel hastanelere gittiğim alanlarda Devlet Hastanelerinin ve üniversite hastanesi doktorlarının da görüşlerini almanın faydalı olacağını düşü

Herkes üniversite okumamalı!

01.09.2021 17:56
Şehir dışında Üniversite okuyan bir öğrenciye aylık en az 1500 - 2.000 TL lazım! 2.000 liranın yanında öğrenim kredisi kullanıp mezuniyet sonrasına borçlanmaları bile gerekebilir! Hele teknik okul okuyorsa araç gereç kitap ve bilimsel yayın gereksinimleri fazla olacağından yetmeyebilir bile! Gerç

Muharrem ayında güya!

19.08.2021 11:44
İslam ansiklopedilerinde ve ya İslami internet sitelerinde Muharrem ayında neler olmuş “özellikle muharrem ayının 10. Günü neler olmuş!” diye araştırdığınızda! Karşınıza çıkacak bilgilerin tarih kısmının önemli bir kısmı uydurmalardan ibaret! Hem de “bilinçli olarak”Ve prof