Bakan Çiftçi, milletvekilleriyle istişarede buluştu
Bakan Çiftçi, milletvekilleriyle istişarede buluştu
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ve milletvekilleriyle Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda bir araya geldi.
Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 14:25
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 14:25
Kaynak:
İGFA
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Milletvekilleri İstişare Toplantısı sonrasında yaptığı paylaşımda, göreve geldiği günden bu yana İçişleri Bakanlığı’nın sorumluluk alanlarında yürütülen çalışmalar, hayata geçirilen projeler ve önümüzdeki döneme yönelik hedeflerin kapsamlı bir sunumla milletvekilleriyle paylaşıldığını belirtti.
İstişare ve değerlendirmelerin ortak akıl anlayışıyla gerçekleştirildiğini ifade eden Bakan Çiftçi, AK Parti’nin millet odaklı siyaset anlayışı doğrultusunda milletvekilleriyle güçlü bir iletişim ve iş birliği zemini oluşturulduğunu kaydetti.
Çiftçi, paylaşımında, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde; eser ve hizmet siyasetimizi daha da ileriye taşımak, milletimizin emanetine sahip çıkmak ve Türkiye Yüzyılı hedeflerimize ulaşmak için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz” ifadelerine yer verdi. Bakan Çiftçi, toplantıya katkıları dolayısıyla AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ve milletvekillerine teşekkür etti.
AK Parti Grup Başkan Vekilimiz Sayın Abdulhamit Gül ve kıymetli milletvekillerimizle Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda bir araya geldik.
Göreve geldiğimiz günden bu yana Bakanlığımızın sorumluluk alanlarında hayata… pic.twitter.com/LGNrScpPAh
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakan Çiftçi, milletvekilleriyle istişarede buluştu
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ve milletvekilleriyle Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda bir araya geldi.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Milletvekilleri İstişare Toplantısı sonrasında yaptığı paylaşımda, göreve geldiği günden bu yana İçişleri Bakanlığı’nın sorumluluk alanlarında yürütülen çalışmalar, hayata geçirilen projeler ve önümüzdeki döneme yönelik hedeflerin kapsamlı bir sunumla milletvekilleriyle paylaşıldığını belirtti.
İstişare ve değerlendirmelerin ortak akıl anlayışıyla gerçekleştirildiğini ifade eden Bakan Çiftçi, AK Parti’nin millet odaklı siyaset anlayışı doğrultusunda milletvekilleriyle güçlü bir iletişim ve iş birliği zemini oluşturulduğunu kaydetti.
Çiftçi, paylaşımında, “Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde; eser ve hizmet siyasetimizi daha da ileriye taşımak, milletimizin emanetine sahip çıkmak ve Türkiye Yüzyılı hedeflerimize ulaşmak için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz” ifadelerine yer verdi. Bakan Çiftçi, toplantıya katkıları dolayısıyla AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ve milletvekillerine teşekkür etti.
Kaynak: İGFA
En Çok Okunan Haberler